Korona-viruset har på kort tid ført til radikale endringer i manges liv, også når det gjelder deres privatøkonomi.

 

Danske Bank får mange henvendelser som omhandler forsikring og avdragsfrihet, og forstår at situasjonen vi er inne i kan påvirke bl.a evnen til å betale på boliglånet.

Danske Bank har flere muligheter til å avhjelpe situasjonen tilpasset den enkelte kunde.

 

Les om avdragsfrihet: https://danskebank.no/privat/laan/boliglaan/avdragsfrihet

Reiseforsikring – hva dekkes? https://danskebank.no/privat/news/koronavirus-mastercard-reiseforsikring

 

Slik kommer du i kontakt med banken

På grunn av situasjonen vi alle er inne i, oppfordrer vi deg til å ta kontakt via sikker melding i mobil- eller nettbank. Alternativt kan du logge inn i nettbanken og chatte med oss derfra. Da er vi helt sikre på din identitet og kan løse langt flere oppgaver med det samme.

 

Banken har innført en rekke tiltak, der blant annet de fleste ansatte skal jobbe hjemmefra. Det betyr at du kan oppleve lengre ventetid på telefon, at avtalte møter blir utsatt eller at saker under behandling tar lengre tid. Vi holder stengt for fysiske møter på våre kontor for personkunder. Vi tar kontakt om du har et møte som må endres.

 

Du finner oppdatert informasjon på www.danskebank.no/korona